FAYDALI BİLGİLER
  • HYALÜRONİK ASİDİN GÜCÜ

    Hyalüronik asit, belirli hayati aktiviteleri gerçekleştiren ve vücudumuzun her dokusunda bulunan bir maddedir. Hyalüronik asit vücudumuza pek çok şekilde fayda sağlar. Eklem ağrılarının tedavisinde kullanıldığı gibi cildin yaşlanmasını, deri esnekliğinin sağlanması ve bağışıklık sisteminin güçlendirilmesinde faydalıdır.                                                                                                          

    Hyalüronik Asit Cildimizde Ne Fayda Sağlar?

    Cildimizin genç, kırışıksız, esnek ve pürüzsüz kalmasına yardımcı olur

    Su tutma ve nemlendirme özelliği taşır

    Akne izlerini önlemeye yardımcı olur

    Dokuların tamir edilmesini ve dolayısıyla yaşlanmayı önlemeye yardımcı olur

    Cildin elastikiyeni sağlayan kollajen liflerinin oluşumunu sağlar, bakımına yardımcı olur.

    Cilt iltihabı ve tahrişi ile savaşmaya yardımcı olur.

    Yaşlandıkça azalan hücresel yenilenme ve onarım sürecinin yavaşlamasını engellemeye yardımcı olur.

  • OSTEOPOROZDAN ŞİMDİ KORUNUN

    Halk arasında kemik erimesi hatta kemiklerimizin sessiz hırsızı olarak bilinen osteoporoz iskelet sistemimizin metabolik bir hastalığıdır. Bel, boyun ve sırtında ağrıları uzun süredir devam edenler, boyunun kısaldığından, gece bacaklarına kramp girdiğinden ve eklemlerinin ağrıdığından şikayet edenler ile diş ve diş eti şikayetleri olanların kemik yoğunluğu ölçümü yaptırmaları uygundur. Osteoporoz ilerledikçe kemik ağrıları ve sonuçta da kırıklar ortaya çıkar.

    Tüm dünyada en sık kırık nedeni olan osteoporoz/kemik erimesi her iki cinsi de etkileyen ciddi sakatlık ve önemli ölüm nedenlerindendir. Osteoporoza bağlı kırıklar kadınlarda 45, erkeklerde 75 yaşından sonra ortaya çıkar ve en çok omurga, kalça ve elde görülür.

    OSTEOPOROZ/KEMİK ERİMESİNDEN KORUNMAK İÇİN

    1. Sağlıklı ve dengeli beslenin.
    2. Yeterli miktarda D vitamini alın. D vitamini üretmek ve depolamak için kemik sağlığı vitamini olan güneş ışınlarından bol bol yararlanın.
    3. Yeterli miktarda kalsiyum alın. Özellikle kemik büyümesi durduktan sonra yüksek kalsiyum alımı kemikleri güçlendirmez ancak kaybını önler. Kalsiyumun en iyi kaynakları da süt, yoğurt ve peynirdir.
    4. Bol bol yeşillik, sebze ve meyve tüketin.
    5. Kemik sağlığı için yaşamsal önem taşıyan ve yetersizliği kemik kaybını arttıran magnezyum tüketimi çok önemlidir. Ceviz, fındık ve badem gibi kuruyemişler magnezyumun zengin olduğu kaynaklardır.
    6. Beslenmeyle alınan fazla et, tavuk ve balık gibi protein içeriği fazla olan besinler kemiklerden kalsiyum atımını arttırır. Ancak protein, vücudumuzun en önemli yapı taşıdır. Bu nedenle ihtiyacınız kadar protein tüketmek önemlidir.
    7. Fabrİkasyon ürünü rafine gıdalardan uzak durun.
    8. Şeker, tatlandırıcı içeren asidik, kolalı ve gazlı meşrubat tüketmeyin.
    9. Sigara ve alkol kullanmayın.
    10. Kafeinli içeceklerden uzak durun.
    11. Tuzda bulunan sodyum idrarla kalsiyum atılmasına neden olur. Bu nedenle sodyum miktarını sınırlandırmak için günlük tuz tüketimini 5gr altında tutun.
    12. Yürüyüş, koşma gibi egzersiz türleri kemikleri güçlendirir. Bol bol hareket edin ve düzenli spor yapın.

     

  • CİLDİMİZDE YAŞLANDIKÇA NELER OLUYOR?

    Her geçen gün doğal nemini kaybeden cildimiz özellikle 50’li yaşlarda menapozun da etkisiyle daha çok yağlı ürünlere ihtiyaç duyabilir. Ayrıca kullanılan ilaçlar, geçirilen hastalıklar, hava kirliliği ve buna benzer diğer faktörler ile elastikiyetini kaybeden cilt kurur ve kırışıklık oluşumu hızlanır. Aylık olarak uygulanacak profesyonel cilt bakımına ek olarak kullanılacak yoğun nemlendirici yağlı ürünler ile  anti-aging özelliği olan, onarıcı ve kırışıklık giderici ürünler  cildin nem kazanma sürecini olumlu yönde etkilemektedir. Bu yaşlarda oluşan kırışıklık, sarkma ve elastikiyet kaybını önlemek üzere botoks, dolgu, peeling, PRP ve lazer uygulamaları ile hyaluronik asit, kolajen, vitamin enjeksiyonları önerilmektedir.

     

  • GEÇ YİYECEKSENİZ PROTEİNİ SEÇİN

    Eğer gece yemek zorundaysanız, protein tüketmeyi tercih edin. Öğlen protein ile sebze yersek akşam öğününde geç de olsa protein yediğimizde bu beslenme şekli ertesi gün bizi zorlamaz. Geç saatte karbonhidrat yediğimizde yakmadan yatarsak vücut biriktirir. Karbonhidrat öğünleriniz gündüze almak faydalı olacaktır. Geç saatte yapılacak atıştırmalar da protein bazlı olmalıdır.

  • CİLT BAKIMI NEDEN ÖNEMLİDİR?

    Sağlıklı bir cilt için sadece cildi temiz tutmak veya nemlendirmek yeterli değildir. Her yaş aralığına uygun ürünlerle yapılacak profesyonel cilt bakımı ile cildinizin sağlıklı görünmesi, kırışıklıkların azaltılması veya kırışıklık oluşumunun geciktirilmesi mümkündür. 20’li yaşlardan itibaren bakım ve koruma amaçlı olarak düzenli uygulanan cilt bakımı, doğru ve uygun ev ürünleri ile birlikte cildin nemlenmesini ve hücrelerin yenilenmesini sağlar.

    Hava kirliliği, güneş ışınları, hastalıklar, kullanılan ilaçlar gibi dış faktörler ile birlikte ilerleyen yaşa paralel olarak doğal nemini ve elastikiyetini kaybeden ciltlerde düzenli cilt bakımı ile taptaze ve canlı bir görünüme kavuşmak mümkün. Ayrıca sivilce, akne, leke ve kırışıklık bakımlarında da etkili olan özel bakım kürleri vr ürünleri ile cerrahi veya medikal estetik uygulamalara gerek kalmadan başarılı ve yüz güldürücü sonuçlar elde edilmektedir.

  • PROTEİN DEPOSU : SPİRULİNA

    Spirulina mikroskobik bir yosun türüdür. Mavi ve yeşil alglerden olan spirulina,  antioksidan özelliğinin yanı sıra %60-70 protein içeriği ile dünyanın en zengin protein kaynağıdır. Ispanaktan 58 kat, dana ciğerinden 28 kat daha fazla demir barındıran spirulina, vitamin-özellikle B12 ve mineral bakımından da oldukça zengindir. Cilt temizleme ve yenileme özelliğine sahiptir. Ayrıca hormonal bozuklukların tedavisinde olumlu sonuçlar elde edilmektedir. Yüksek enerji kaynağı olan spirulina, bağışıklık sistemini desteklemektedir

  • UYURKEN KİLO VERİLİR Mİ?

    Uyurken yağ yakmak mümkün ancak akşam yemeğinde veya uyumadan önce tüketilen gıdalar önemli. Akşam yemeğinde veya yatmadan önce tüketilen karbonhidratlı yiyecekler, vücutta insülin salgılanmasına neden olur bu da kilo vermeyi zorlaştırır. Akşamları protein ağırlıklı beslenme ile uyurken yağmak mümkündür. Ayrıca, akşam yemeklerini erken yemek ve karanlık bir ortamda uyumak kilo vermeye yardımcı olur. Yetersiz uyku ise iştahı arttırır ve karbonhidratlı gıdalara ve atıştırmalar eğilimi arttırır.

  • NEDEN KİLO VEREMİYORUM?

    Kilo verememenin başlıca nedenlerinden biri hareketsizlik ve spor yapmamaktır. Düzenli ve sağlıklı bir beslenme programı yerine tüketilen yağlı ve yağ içeren besinler ile çikolata, tatlı gibi şekerli besinler de kilo vermeyi engellemektedir. Aşırı stres, üzüntü, öfke diyet programının başarısını olumsuz yönde etkiler. Ayrıca hormonal sorunlar (hipotiroid, monopoz, bazı ilaçlar, vs.) kilo vermeyi zorlaştırır.

     

  • ELLİ YAŞ VE ÜZERİ BAYANLARDA CİLT BAKIMI NASIL OLMALIDIR?

    Her geçen gün doğal nemini kaybeden cildimiz özellikle 50’li yaşlarda menapozun da etkisiyle daha çok yağlı ürünlere ihtiyaç duyabilir. Ayrıca kullanılan ilaçlar, geçirilen hastalıklar, hava kirliliği ve buna benzer diğer faktörler ile elastikiyetini kaybeden cilt kurur ve kırışıklık oluşumu hızlanır. Aylık olarak uygulanacak profesyonel cilt bakımına ek olarak kullanılacak yoğun nemlendirici yağlı ürünler ile  anti-aging özelliği olan, onarıcı ve kırışıklık giderici ürünler  cildin nem kazanma sürecini olumlu yönde etkilemektedir. Bu yaşlarda oluşan kırışıklık, sarkma ve elastikiyet kaybını önlemek üzere botoks, dolgu, peeling, PRP ve lazer uygulamaları ile hyaluronik asit, kolajen, vitamin enjeksiyonları önerilmektedir.

     

  • KİMYASAL PEELING İLE TAZELENİN

    Meyve asitleri ile cildin üst tabakası soyularak yapılan kimyasal peeling, cildin üzerindeki ölü hücre tabakasını temizleyerek cildin yenilenmesini sağlayan bir yöntemdir. Özellikle kış aylarında uygulanan kimyasal peeling, cildin doğal güzelliğini ortaya çıkardığı gibi cilt içindeki kollajen-elastin sentezini de uyararak ince kırışıklıkların da azalmasını sağlar. Akne, lekelenme, anti-aging, skar tedavisinde de sıklıkla kullanılan kimyasal peeling sonrasında önerilen ev bakım ürünleri düzenli olarak kullanılmalı ve cilt uygun bir güneş koruyucu krem ile mutlaka güneşten korunmalıdır.

  • AŞIRI CİLT KURULUĞU – KURULUK EGZAMASI

    Özellikle soğuk havalara bağlı olarak oluşan kuruluk egzaması – kserotik egzama,  kış aylarında oldukça sık rastlanan bir sorundur. Kalorifer veya klima kullanımı nedeniyle oluşan nem kaybı derideki su kaybını arttırır ve buna bağlı olarak cildimizde kuruluk, matlık, ince çatlamalar ve pullanmalar görülür. Derinin kuruluğunun artması da egzamaya neden olur. Ayrıca kuruluk nedeniyle oluşan ince çatlaklara yerleşen mikroorganizmalar cilt enfeksiyonlarını ortaya çıkarabilir. Ciltte oluşan kızarıklıklar, dudaklarda çatlamalar, dökülmeler cildin erken yaşlanmasına zemin hazırlar.

    Cilt tipinize uygun olarak profesyonel kişiler tarafından düzenli olarak uygulanan cilt bakımı ve yoğun içerikli nemlendiriciler, sizi oluşabilecek egzama ataklarından korur. Bunun dışında sabahları evden çıkmadan önce ve banyodan sonra nemlendirici kullanılmalı ve günde mutlaka en az 2-3 litre su tüketilmelidir.

  • KİLO YAPAN TEHLİKELİ GIDALAR
    • Şeker içeren besinler
    • Unlu ve nişastalı gıdalar (pastane ürünleri, tatlılar, hamur işleri)
    • Kızartılmış her türlü yiyecek
    • Transyağ içeren bütün gıdalar (bisküvi, kraker, cips, şekerleme)
    • Aşırı tuzlu ve yağlı besinler
    • Fastfood (hamburger, patates kızartması, pizza, vb.)
    • Hazır meyve suları ve alkol tüketimi
    • Glisemik indeksi yüksek meyveler (incir, üzüm, karpuz gibi)
ÜRÜNLERİMİZ
FAYDALI BİLGİLER
GÜNLÜK FAYDALI BİLGİLER
Tüm Faydalı Bilgiler